02 March 2011

Serupa tapi tak sama!

Setahu mak la kan, dalam dunia ni ada 7 org muka serupa..dalam Al-Qur'an pun ada tercatit. Mak x tahu nk start story dari mane sebenarnya...

Hmm, ok la..mak citer.. Semalam, mak mmg terkejut besar bile ashben mak ada tunjuk kat mak satu video..video ape?  mayb uolss dpt agk kot? so, xpayah la mak nak citer.. Muka pompuan tu sebijik macm mak.. Ya Allah, dugaan ape yg mak terima ni? Mak tgk pun da mmg sama mcm mak, apelagi bile ashben mak tgk..dier pun ada rasa musykil n x percaya dgn video tu..Tapi nape muka mak??Mak x pernah wat bnda2 cmtu.. Perasaan mak waktu tu hanya tuhan je yg tahu.. Mak teliti gmbar pompuan tu satu persatu.. Ternyata, mmg ada perbezaan.. Badan mak, mak tahu la..

Setelah mak teliti video tu, sumpah bukan diri mak..Muka sama tp yg lain berbeza.. Tuhan tu adilkan?? DIA xkan cipta umat-NYA  org yang sama dari A-Z.. pasti ada yang dpt dibezakan.. Semoga ashben mak x pk mak seteruk itu..

tetibe mak trpk, nape muka mak ni bukan sama ngan artis terkenal kat hollywood or bollywood?? Mak pasrah~

5 comments:

  1. mak xtahu la dier dpt dari mane..tp bukan dlm u-tube..myb dari henpon ke henpon.. tertipu ngan muka tp tanda2 di badan x leh tipu kan?mujurla bukan diri mak..

    ReplyDelete
  2. Mak.. kalau muka mak cam holi-boliwood tu lagi payah mak oiii.. . skandal sana skandel sini.. bukak sana bukak sini…
    macam sis ni kalo dapat persis Maizawati bekas isteri Akhil Hayy tu dah tentu berpesen2 tudung nak sis gayakan.. tapi malangnya ramei yg kata mula persis Azean Irdawati.. hukhukk xde ke artis yg muda skeet mak oii...

    ReplyDelete
  3. bersyukur la dgn ape yg ada..sedangkan muka yg x brape nak cantik ni pun bnyk mslh, inikan pula nk muka sama cm artis..mak pasrah je..

    waa..muka sis mcm kak yan ke?hmm, bile tgk sekali pandang ader kot..;)

    ReplyDelete
  4. join bloglist aku jom, mak

    http://ayesharamlee.blogspot.com/2011/03/join-traffic-blogger-baru.html

    ReplyDelete